You are not logged in.

quadgebrauchtmarkt.de

Guten Tag lieber Gast, um »Quadlegion - Quad ATV UTV Forum« vollständig mit allen Funktionen nutzen zu können, sollten Sie sich erst registrieren.
Benutzen Sie bitte dafür das Registrierungsformular, um sich zu registrieren. Falls Sie sich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert haben, können Sie sich hier anmelden.

kormoran

Rekrut

• "kormoran" started this thread
  • Poland

• Send private message

1

Monday, March 1st 2010, 10:40pm

POMORSKI EXTREM 2010 - kwiecień 2010 / POMMERN EXTREM 2010 - April 2010

Witam ponownie .
Wieder ich.

Zapraszam na POMORSKI EXTREM 2010.
Ich lade euch ein zum POMMERN EXTREM 2010.

POMORSKI EXTREM 2010
POMMERN EXTREM 2010

Zapraszamy w dniach 17-18.04.2010 na imprezę "POMORSKI EXTREM".
Es findet am 17-18.04.2010 statt "POMMERN EXTREM"

Miejsce : Kołomąć woj. zachodniopomorskie.

Zapisy , rozdawanie roadbooków i kart drogowych godzina 8.00 do 9.00.Wyjazd na trasę godzina 9.30.
Anmeldung, Vergabe von Roadbooks und Karten von 8.00 bis 9.00. Start um 9.30.

Baza imprezy , wszystkie trasy i powroty będą konczyły sie w tym samym miejscu.Tam bedzie biuro oraz miejsce pod namiot dla chętnych którzy lubią kwietniową pogode
Rajd ekstremalny z trasa turystyczną.Podział na klasy:
Hauptquartier der Veranstaltung, alles beginnt und endet an einem Ort. Dort ist dann das Büro für die Veranstaltung, schön Überdacht. Für Jeden der das Aprilwetter liebt ist genau richtig hier, es gibt die Rallye und dann noch die Touris. Aufteilung der Klassen:

1.SUV - samochody fabryczne.
2.SUV - Unveränderte Autos.

2.Adventure - samochody lekko przygotowane.
2.Adventure - leicht vorbereitete Autos.

3. Extrem - bez wyciagarki.
3. Extrem - ohne Seilwinde.

4.Extrem - z wyciągarką.
4. Extreme - mit Seilwinde

5. Quady.
5. Quadds

trasy tak przygotowane żeby dla każdego było cos miłego ....
die Strecke ist so vorbereitet das für Jeden etwas dabei ist ...

Nr. 1 i 2 zabawa, widoki, i turystyka.
Nr. 1 und 2 fun, Aussichten und Tourismus.

Nr. 3, 4 i 5 rajd ekstremalny, cięzkie tereny, trawersy, bagna i błota.
Nr. 3, 4 und 5 Rallye Extrem, schwieriges Gelände, Traversieren, Moor und Matsch.

Na trasie ponad 100 pieczątek, brak długich dojazdów... Impreza bedzie dwudniowa, przejazd po roadbooku...
Auf der Strecke gibt es über 100 Stempel, keine weiten Entfernungen... Es findet an zwei Tagen statt, Durchfahrt entlang des Roadbooks....

Koszt uczestnictwa to 350 pln za samochód z dwiema osobami.Dodatkowa osoba 100 pln, dzieci do lat 10 znizka 50%...
Die Kosten belaufen sich auf 350zl (ca. 90€) fürs Auto mit zwei Personen. Zusätzliche Begleitperson 100zl (25€), Kinder bis 10Jahre 50% Rabatt...

Quady 180 pln...
Quads 180zl (ca.49€)...

W cene zawieramy prowiant całodzienny dla każdej osoby plus tradycyjnie niedzielna grochówka.
Im Preis enthalten ist der Proviant für ganzen Tag für jede Person und Traditionell am Sonntag die Bohnensuppe.

Backlink: POMORSKI EXTREM 2010 - kwiecień 2010

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

wcf.user.option.qm_quad: Suzuki KingQuad 700

wcf.user.option.qm_consumption: 10.6 l/100 km

wcf.user.option.qm_tank_consumption: 12.3 l/100 km

Marktplatzeinträge: 10

• Send private message

2

Friday, March 5th 2010, 9:18pm

Kormoran piszę się na to, także ja będę!!!
Kormoran ich bin dabei!!!

Zobaczymy co w tym roku oni wymyślą!!!
Mal schauen was sie sich dieses Jahr einfallen lassen!!!

No i oczywiście będą filmy nagrywane dla QL!!!
Selbstverständlich werden wir Videoaufnahmen für die QL anfertigen!!!
Gebe immer dein bestes und gebe niemals auf !!!
Dort wo die Straße aufhört, dort fühlt sich ein ATV am Wohlsten !!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

ATVFunsQuad

sidecar-anthon

Wegelagerer und Geldeintreiber

license plate image

Germany

wcf.user.option.qm_quad: RZR S "Rudi"

wcf.user.option.qm_consumption: 18.2 l/100 km

wcf.user.option.qm_tank_consumption: 14.0 l/100 km

Current mood: stormy - very bad

• Send private message

3

Friday, March 5th 2010, 9:39pm

Ja das wäre nett. Mit Speck fängt man Mäuse und mit schicken Videos QLer für die nächste Rallye :thumbsup:
To by było miło. Dobra robota, myszki łapie się serkiem a nas złapiesz na filmy z następnego rajdu :thumbsup:
Gruß vom sidecar-anthon

Träume nicht dein Leben, lebe deine Träume !
Polaris RZR S - Light Power Edition

kormoran

Rekrut

• "kormoran" started this thread
  • Poland

• Send private message

4

Friday, March 5th 2010, 11:23pm

Dzwoniłem do organizarorów . Pamiętali o naszym ostatnim wypadzie i dlatego tym razem Quady to oddzielna trasa
Ich habe mit dem Veranstalter telefoniert, sie konnten sich sehr gut an uns erinnern und aus diesem Grund haben sie für Quads eine zusätzliche Klasse eingerichtet.

Trasa na dystansie około 100 km , a co do punktów kontrolnych najprawdopodobniej 80 pieczątek .
Die Strecke wird ca. 100 km lang sein und wird ungefähr 80 Stempeln beinhalten.

calotchro

Legionär

• Send private message

5

Saturday, April 3rd 2010, 11:40pm

HAMMER 8o [geiler smily wa :D ]
SUPER 8o (super smily co)

ich nehme an zwischen Quady und ATV besteht kein unterschied !?
Sądzę że między Quadem a ATV nie ma różnicy!?
Kymco MXU 500 DX

sidecar-anthon

license plate image

Germany

• Send private message

6

Saturday, April 3rd 2010, 11:45pm

Richtig, bei unseren polnischen Freunden gibts da keinen Unterschied, da heißt alles Quad. Es sei denn, es fällt der Begriff "2k", das bedeutet dann automatisch Hecktriebler.
Zgadza się, u naszych polskich kolegów nie ma tam różnicy, na wszystko mówi się quad. Chyba że ktoś powie "2k", to automatycznie oznacza napęd na tył.
Gruß vom sidecar-anthon

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

• Send private message

7

Wednesday, April 14th 2010, 6:21pm

W ZWIĄZKU Z ŻAŁOBĄ MUSIMY NIESTETY PRZEŁOŻYĆ O TYDZIEŃ TERMIN IMPREZY. MAM NADZIEJE ŻE NIE SPRAWIMY TYM PROBLEMU I SPOTKAMY SIE ZE ZROZUMIENIEM.
AUS GRÜNDEN DER STAATSTRAUER SIND WIR GEZWUNGEN DIE TROPHY UM EINE WOCHE ZU VERSCHIEBEN: ICH HOFFE IHR KÖNNT DIES VERSTEHEN UND WIR HABEN EUCH NICHT ZU VIEL UMSTÄNDE GEMACHT.

TAK WIĘC RAJD ODBĘDZIE SIĘ W DNIACH 24-25.04.2010....
ZAPRASZAMY....
ALSO FINDET DIE TROPHY AM 24-25.04.2010....IHR SEID ALLE EINGELADEN....

ATVFunsQuad

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

• Send private message

8

Wednesday, April 21st 2010, 8:43pm

Diesen Samstag geht es los :thumbsup:
W tą sobotę zaczyna się rajd :thumbsup:

Es war geplant, das Kormoran mitkommt aber leichter schaden an seiner Dinli am letzten WE könnte vielleicht seine Teilnahme verhindern.
Kormoran też miał wziąć udział w tym rajdzie, ale w tamten weekend jego Dinli miał problemy i teraz nie wiadomo czy weźmie udział.

Ich drücke die Daumen für die Dinli das sie wieder läuft!!!
Trzymam kciuki za Dinli po to aby mógł wziąć udział!!!

ATVFunsQuad

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

• Send private message

9

Saturday, April 24th 2010, 6:28am

Es geht los!!!! :thumbup:
No i zaczyna się!!! :thumbup:

Kormoran ist mit dabei, es hat sich raus gestellt das bei Kormoran der Riemen seinen Dienst verweigert hat bei der letzten fahrt, nun
ist sein Kingway wieder flott und wir fahren los.
Kormoran też jedzie, okazało się że w trakcie ostatniej jazdy Kormoranowi poszedł pasek, ale na szczęście już go zrobił i może brać udział.

Drückt uns die Daumen um 9:30 ist der Start. :thumbsup:
Trzymajcie kciuki za nami, startujemy o godzinie 9:30. :thumbsup:

ATVFunsQuad

PDA

Polaris Dauer Action

license plate image

Germany

wcf.user.option.qm_quad: Ranger RZR XP 900

wcf.user.option.qm_consumption: 0.0 l/100 km

wcf.user.option.qm_tank_consumption: 0.0 l/100 km

Marktplatzeinträge: 3

• Send private message

10

Saturday, April 24th 2010, 8:27am

Hallo Freunde
Cześć koledzy

Ales Gute und maximale Erfolge :thumbup:
Wszystkiego dobrego i maksymalnych wyników :thumbup:
Quadmarkt Diebstahl Events Quadmap
Admin mit Arschbombe
:pilot: 56 PS reichen nicht ! :clapping: RZR XP 900 = Flugzeugturbine

sidecar-anthon

license plate image

Germany

• Send private message

11

Saturday, April 24th 2010, 9:57am

Na dann euch beiden viel Erfolg und gesunde Heimkehr :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Też życzę wam wszystkiego dobrego i zdrowego powrotu :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:
Gruß vom sidecar-anthon

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

• Send private message

12

Tuesday, April 27th 2010, 12:50am

Pommern Extreme haben wir nun hinter uns.
No i mamy Pomorski Extrem za sobą.

Einen vollen Bericht werde ich noch nach reichen aber vorab kann ich schon mal sagen, nicht ohne Grund hieß es EXTREM.
Szczegółowo jeszcze wszystko opiszę ale już na sam początek mogę wam powiedzieć że nie bez powodu nazywał się EXTREM.

Kurze Bilanz: Ausgeschieden aus technischen Gründen: RobMaximus
Ausgeschieden aus physischen Gründen: kormoran
Krótki bilans: nie ukończył z powodów technicznych: RobMaximus
nie ukończył z powodów fizycznych : kormoran

Ich werde morgen alles detaillierter beschreiben, heute gebe ich aber schon mal vorab meine Fotos damit ihr euch mal ungefähr vorstellen könnt wie es ausschaute.
Ja jeszcze wszystko dokładnie napiszę, ale dzisiaj już wstawię wam moje zdjęcia i linka od strony organizatorów, wtedy możecie się przekonać jak było.

Hier habt ihr nochmal einen Link zu dem Pommern Extrem 2010 und deren Fotogalerie.
Tutaj podaję wam ten link do strony organizatorów Pomorski Extrem 2010.
RobMaximus has attached the following images:
  • k-PICT0013.JPG
  • k-PICT0014.JPG
  • k-PICT0015.JPG
  • k-PICT0016.JPG
  • k-PICT0017.JPG
  • k-PICT0018.JPG
  • k-PICT0019.JPG
  • k-PICT0020.JPG
  • k-PICT0021.JPG
  • k-PICT0023.JPG
  • k-PICT0025.JPG
  • k-PICT0026.JPG
  • k-PICT0027.JPG
  • k-PICT0028.JPG
  • k-PICT0030.JPG
  • k-PICT0031.JPG
  • k-PICT0032.JPG
  • k-PICT0033.JPG
  • k-PICT0034.JPG
  • k-PICT0029.JPG

ATVFunsQuad

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

• Send private message

13

Tuesday, April 27th 2010, 3:13pm

Hier mein ausführlicher Bericht über Pommern Extrem 2010.
O to i mój dokładny opis Pomorski Extrem 2010.

Ich habe mich mit kormoran um 7:30 verabredet um nach Kołomąć zu fahren, vorher natürlich tanken + 5l als Reserve.
Umówiłem się z kormoranem o 7:30 aby jechać do Kołomącia, ale najpierw musieliśmy zatankować gadziny no i dolać 5l paliwa do zbiornika zapasowego jako rezerwy.

Als wir dort ankamen ging es los mit Anmeldung und bekleben der Fahrzeuge, Start war um 9:30 angesetzt der hat sich aber leicht verschoben und so fuhren wir um 9:50Uhr los.
Insgesamt gab es vier Abschnitte die wir zu absolvieren hatten. Dafür waren zwei Tage angedacht. Am Samstag sollte nur bis 22:00 Uhr gefahren werden und am Sonntag bis spätestens 14:00Uhr.
Jak już dojechaliśmy na miejsce, to najpierw wpisowe, zgłoszenie kierowcy i gadziny, start miał być o 9:30 ale z lekkim poślizgiem w końcu koło godziny 9:50 wyjechaliśmy. W sumie były cztery odcinki specjalne które trzeba było zaliczyć. Na to mieliśmy w sumie dwa dni. W sobotę mogliśmy do godziny 22:00 jeździć a w niedzielę najpóźniej do godziny 14:00.

Wir bekamen für alle vier Abschnitte jeweils ein Roadbook auf dem beschrieben war wo wir hinfahren sollten. Zusätzlich bekamen wir eine Stempelkarte die mit dem ATV verbunden wurde, mit einem Seil von einer 1m Länge die verblomt wurden.
Na wszystkie cztery odcinki specjalne dostaliśmy Roadbooki w których było napisane gdzie trzyeba jechać po następną pieczątkę. Dodatkowo dostaliśmy Kartę na pieczątki która była przyczepiona i zaplombowana do quada na długości 1 metra.

Es fing bei uns alles ganz leicht an, die ersten Stempeln waren ganz leicht zu erreichen und zu finden. Nach jeder abgeschlossener Karte sollte man wieder bei dem Basiscamp sich melden und dann weiter fahren. Da wir dies ganz locker sahen, haben wir erst einmal eine Pause gemacht :D
Zaczęło się bardzo prostym odcinkiem, pieczątki były szybko i sprawnie znalezione i postawione na karcie. Po każdej zaliczonej karcie zgłaszaliśmy się w bazie, no i potem jazda dalej. Z tego powodu że jechaliśmy tam dla przyjemności to sobie zrobiliśmy oczywiście najpierw przerwę :D

Dann ging es los um den See, ich muss wohl nicht betonen das es um den See sehr feucht und moorig war :thumbsup:
Es hat sich alles nach und nach gesteigert, das Gebiet wurde immer schwieriger und tiefer!!!
No i teray dopiero zaczęła się zabawa dookoła jeziora, chyba nie muszę wam mówić że było tam też bagno no i że było mokro :thumbsup:
Wszystko powoli się robiło trudniejsze, tereny robiły się coraz bardziej wymagające i głębsze!!!

Dies musste ich dann selber feststellen um 20:00 Uhr als ich mich bis zum Knie festgefahren habe, meine Suzi wurde dann um 21:30 aus der Tiefe raus geholt. Meine Winde hat dies nämlich nicht mehr geschafft, die hat nämlich mein Akku leer gesaugt.
Togo sam musiałem doznać o godzinie 20:00 jak byłem aż po kolana w błocie, moja Suzi została dopiero o 21:30 uwolniona z swojej pułapki. Moja wyciągarka tego nie dokonała, wyczerpała mi mój akumulator.

Kormoran und sein Dinli war fahr tüchtig, also holte er Verstärkung in Form von einem Jeep mit seiner Seilwinde (Zugkraft 10t). Bei dem Jeep ging dann auch die Seilwinde kaputt als er mich einen steilen Abhang hinauf gezogen hat. Aber zum Glück funktionierte die Bremse der Seilwinde und er fuhr mit dem Jeep zurück und holte mich wieder hoch.
Kormoran zawołał o pomoc i przyjechali Jeepem z wyciągarką o uciągu 10 ton. Przy samochodzie też się popsuła wyciągarka, wtedy jak mnie wciągali do góry. Ale na szczęście hamulec wyciągarki działał i wciągnęli mnie.

Völlig entkräftet kamen wir dann im Camp an und wir beschlossen die Karten wieder abzugeben. Erst am nächsten Tag sah ich mir die Bescherung genauer an. Denn auf der Hinfahrt habe ich mich gewundert wieso denn meine Suzi so hin und her schwankt. Es lag an dem zusätzlichen Gewicht, die meine Suzi zu tragen hatte. Das sieht ihr an den Fotos in dem Beitrag zuvor.
Całkowicie wyczerpani dojechaliśmy do bazy i zadecydowaliśmy że oddajemy karty. Dopiero na następny dzień zobaczyłem jak moja gadzina wygląda. Bo jak wracaliśmy to się dziwiłem dlaczego moja Suzi na boki się buja. To było spowodowane dodatkowym ciężarem, który się przyczepił. To widzicie na wcześniejszym poście.

Ich musste dann also aus technischen Gründen mich zurückziehen. Die Manschette für das Radgelenk habe ich wieder drauf gemacht, aber erst nach 5 Stunden Putzaktion!!! :crazy:
Glaubt mir es war schon viel Dreck und Schlamm was da raus kam!!!
Ja musiałem się z powodów technicznych wycofać. Osłona na przegub mi zeszła którą spowrotem nałożyłem ale dopiero po pięciu godzinnej orgij mycia gadziny!!! :crazy:
Uwierzcie mi na słowo było dużo brudu i błota!!!

Ich bin aber natürlich zu der Siegesehrung hin gefahren, dort habe ich erfahren das noch einer ausgeschieden ist auch wegen einer Manschette die sich gelöst hat und ein anderer hat sich überschlagen aber er ist dann weiter gefahren.
Oczywiście brałem udział w rozdawaniu nagród, tam dowiedziałem się że jeszcze inny kierowca odpadł z powodów technicznych, tak samo jak mi spadła jemu osłona z przegubu, a jeszcze inny koziołkował ale jechał dalej.

Insgesamt waren dort ca. 10 ATV´s und leider nur 1 umgebauter Buggy. Es kamen so wenige, weil es mit dem Terminen bei manch einem dann nicht mehr passte.
Diese Trophy ist wärmsten zu empfehlen für Leute, die mal ausprobieren wollen wo deren grenzen sind. Es hat sehr viel Spaß gemacht und die Organisatoren haben schon verkündet das dieses Event noch einmal im diesen Jahr statt findet. Höchstwahrscheinlich im Oktober.
W sumie było 10 quadów i tylko jeden samochód. To było spowodowane przesunięciem Terminu, którym nie bardzo pasował.
Ten Rajd jest dla tych, którzy chcą się sprawdzić na co są w stanie i czego mogą dokonać. Przy tym mieliśmy dużo zabawy i organizatorzy dali już znać że będzie powtórka z rozrywki. Prawdo podobnie w październiku.

Also Jungs, nicht lange überlegen sonder sich im Oktober drauf geistig vorbereiten. Wir sind mit kormoran wieder dabei.
Także chłopaki, nie zastanawiajcie się nad tym, tylko przyjeżdżajcie. Kormoran i ja na pewno będziemy brać w tym udział.

Unterkunft für vier Personen kann ich organisieren und Abstellplatz für die Fahrzeuge werde ich auch noch finden.
Dla czterech osób znajdę na pewno jeszcze miejsce no i miejsca dla waszych gadzin też na pewno się znajdzie.

Videos habe ich auch natürlich gemacht, dies dauert aber immer etwas länger aber ich gebe noch Bescheid!
Filmy też nagrałem, ale to trochę trwa zanim je obrobię, ale dam znać!

ATVFunsQuad

PDA

Polaris Dauer Action

license plate image

Germany

wcf.user.option.qm_quad: Ranger RZR XP 900

wcf.user.option.qm_consumption: 0.0 l/100 km

wcf.user.option.qm_tank_consumption: 0.0 l/100 km

Marktplatzeinträge: 3

• Send private message

14

Tuesday, April 27th 2010, 4:03pm

Hallo Rob
Cześć Rob

Alter Schwede, die Bilder sehen ja super aus 8o Ich hoffe du hast auch Videos in HD gedreht. :evil: Wäre auch mal eine Herausforderung für mein ES. :thumbsup:
Kurde no, zdjęcia bardzo fajnie wyglądają 8o Mam nadzieję że też nagrałeś filmy twoją kamerą HD. :evil: To też by było dobre wyzwanie dla mojej świni żelaznej. :thumbsup:
Quadmarkt Diebstahl Events Quadmap
Admin mit Arschbombe
:pilot: 56 PS reichen nicht ! :clapping: RZR XP 900 = Flugzeugturbine

sidecar-anthon

license plate image

Germany

• Send private message

15

Tuesday, April 27th 2010, 6:36pm

Ja sehr schöne Bilder, noch besser war aber der Bericht vom Rob gestern abend am Skypophon :thumbup: . War sicher eine spektakuläre Veranstaltung und das mit den Grenzen aufzeigen, dass glaube ich gerne :crazy:
Tak bardzo ładne zdjęcia, ale jeszcze lepsze było wczorajsze sprawozdanie Roberta przez Skypa :thumbup: . Była to na pewno super impreza i to z sprawdzeniem swoich granic, to wierzę mu na słowo :crazy:
Gruß vom sidecar-anthon

RobMaximus

Redakteur

license plate image

Germany Poland

• Send private message

16

Sunday, May 9th 2010, 8:40pm

So hier das Video wie versprochen, es ist aber der erste Teil der zweite wird noch folgen!
Jak obiecane tutaj film z wyprawy, tylko pierwsza część następna jeszcze dojdzie!

ATVFunsQuad